MY BAD STUFFS

畫到二零二幾

早日畫嘢時見住畫室堆畫,睇落上年好似都幾勤力,不過今年畫嘢點都係少咗,但前年畫落嗰批仲未擺到個展,都已經唔知係第三四五六七八波,定紅橙黃綠青藍紫碼搞到乜都停九晒。 最近差唔多埋尾嗰幅,寫定202_,睇吓到時畫完要寫咩,希望坐2望3唔好4。

“Two-faced Rubik’s Cube”

輕微OCD患者很容易就迷上俄羅斯方塊,從前沉迷的癮近來又一次燃起。 而小學時期得到的另一個有關方塊的玩意就是扭計骰,可惜多年來只認識解開能一面的方程式,其中試過一次純粹巧合地令兩面的顏色歸位,當年亦沒有網上教學影片之類,所以單憑一己之力要將整個扭計骰回復原狀幾乎是不可能。 終於有一天看不過眼那個雜亂無章的方塊還擱在架上,我決定出大絕,把扭計骰還原,好讓眼睛掃視過層架時舒適一點。 木雕原本就用來如願,加上早幾個月前看罷《The Speed Cubers》非常滾動,深明愈簡單的遊戲愈令人長情。

《Splash Goggle》

. 25/7____,__28/7____,31/7__44______,___32_17_,____16_41_,_________。 ______12/6_________,_________170___,______________2000___,53____,159_____,__11___,___3/8__,___11/8________________。 . 《Splash Goggle》 . 55(W) x 55(H) cm 油彩布本 / Oil on Canvas . ksone©20190803