畫到二零二幾

早日畫嘢時見住畫室堆畫,睇落上年好似都幾勤力,不過今年畫嘢點都係少咗,但前年畫落嗰批仲未擺到個展,都已經唔知係第三四五六七八波,定紅橙黃綠青藍紫碼搞到乜都停九晒。 最近差唔多埋尾嗰幅,寫定202_,睇吓到時畫完要寫咩,希望坐2望3唔好4。

記得好多年前有個朋友口快快講咗「住住知機」。

——— 環保人仕指出上個星期寫咗堆廢噏好似用得唔好嘥: 某個星期五晚有幸去聽咗個《書法漫談》講座,談及香港書法家歷史、流派、技巧、軼事連同香港美學、文化點樣發展。 到尾聲時,講者大概寄語同學們可以諗下點樣令文字、書法、語言繼續可以承傳。 我即刻諗到我成日有意無意之間宣傳嘅事,就係唔該唔好再用VOICE MESSAGE啦! 原先SMS到WHATSAPP過渡都叫做好地地,都算係仲用緊「文字」,然後WECHAT殺出,再加埋語音功能,終極令人為之反胃(當你細諗吓就會知道微訊點解要加語音功能)。 有傳多年前(到而家)英文SHORT FORM點解會崛起係因為SMS字數有限制(同而家TWITTER差唔多字數),再傳聞當年LINKIN PARK喺《Reanimation》大碟時期狂用怪碼SHORT FORM,而青少年之間SEND短訊再加劇演變。 再講返而家語音功能乞人憎之處就係 如果有嘢要BLACK&WHITE就仆街,永遠要重新聽過所有MESSAGE先搵得返啲重點。 然後見到啲人0.2秒來回一個語音,當WALKIE咁用,聽到都辛苦,何不直接講電話。 跟住啲人懶到一個點,連OK同唔該都SEND VOICE MESSAGE! 我DLLM咩! 到最近,沒有最反智只有更反智,WHATSAPP加咗個部速聽語音功能,有啲人本身正常速度都有語癌,仲要加速聽更加1999,然後再聽返3、4次兩部速先聽到佢UP MUD… more

“Two-faced Rubik’s Cube”

輕微OCD患者很容易就迷上俄羅斯方塊,從前沉迷的癮近來又一次燃起。 而小學時期得到的另一個有關方塊的玩意就是扭計骰,可惜多年來只認識解開能一面的方程式,其中試過一次純粹巧合地令兩面的顏色歸位,當年亦沒有網上教學影片之類,所以單憑一己之力要將整個扭計骰回復原狀幾乎是不可能。 終於有一天看不過眼那個雜亂無章的方塊還擱在架上,我決定出大絕,把扭計骰還原,好讓眼睛掃視過層架時舒適一點。 木雕原本就用來如願,加上早幾個月前看罷《The Speed Cubers》非常滾動,深明愈簡單的遊戲愈令人長情。

OLYMPUS OM-2 31st.

現忙於在撕裂的世界用繩將所傷口肉碎東拼西湊重新串起來,安知痛之樂。 活於資源錯配底下一起共享疼痛,不受制任何羈絆之下。 – OLYMPUS OM-2 – with Zuiko 35mm F2.8 / 50mm F1.8 – Kodak Ultramax 400 – ISO 400… more